Administratief/secretarieel medewerker

 

De reactietermijn voor deze vacature is verstreken.

 

Sinds januari 2000 zetten de medewerkers van Werkmans dagelijks hun jarenlange ervaring en knowhow in om kandidaten met een arbeidsbeperking (weer) aan het werk te helpen èn te houden. Wij zijn gestart met de specialisatie autisme en in de loop der jaren zijn daar nog een aantal specialisaties bij gekomen. Zo begeleiden wij ook mensen met AD(H)D, NAH (niet aangeboren hersenletsel), en overige psychische problematiek. Wij voeren re-integratie-trajecten en jobcoachtrajecten uit in opdracht van UWV maar werken ook in opdracht van bedrijven, verzekeraars, gemeentes en arbodiensten.

Als administratief / secretarieel medewerker  werk je op het hoofdkantoor zelfstandig binnen een hecht team. Naast de standaardtaken als telefoonbehandeling, postverwerking en gastvrouw ondersteun je de consulenten en jobcoaches bij hun administratie richting opdrachtgevers. Je werkt in ons eigen cliëntvolgsysteem, maar ook in portalen van opdrachtgevers. Je werkt volgens vastgestelde processen en protocollen, maar durft hiervan af te wijken als de situatie daarom vraagt.

Wat vragen wij van jou:

  • Een afgeronde opleiding op MBO-4 niveau in een administratieve / secretariële richting of minimaal enkele jaren ervaring in een administratieve / secretariële functie
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Goede beheersing van de standaard Office programma’s
  • Je maakt je nieuwe programma’s snel eigen
  • Je kunt zelfstandig werken, maar bent ook een teamplayer
  • Je bent communicatief vaardig
  • Je kunt makkelijk schakelen in je werkzaamheden en schrikt niet als je 4 vragen tegelijkertijd krijgt
  • Je kunt procesmatig en planmatig werken en je collega’s hierop bijsturen indien nodig
  • Je kunt inschatten wanneer je van de protocollen kunt of moet afwijken
  • Je neemt verantwoording en bent daadkrachtig
  • Je hebt een positieve werkhouding, een praktische instelling, en je bent creatief en ondernemend
  • Je hebt een klantgerichte houding


Competenties en talenten

Samenwerken, communiceren, besluitvaardig handelen, klantgericht handelen, initiatieven nemen, flexibel handelen, resultaatgericht werken

Wat bieden wij jou:

  • Een leuke afwisselende baan binnen een hecht team van professionals in de re-integratie branche
  • Een arbeidsovereenkomst van 16 uur, te verdelen over maandag/woensdag/vrijdag
  • Een eerste arbeidsovereenkomst van 6 maanden. Wanneer jij en wij hierna samen verder willen, verlengen we dit in overleg
  • Een marktconform salaris
  • Prima primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden


Wanneer heb je een streepje voor:

  • Je hebt ervaring in de re-integratiebranche
  • Je hebt ervaring met cliëntvolgsystemen
  • Je bent op korte termijn beschikbaar


Reageren:

Stuur je CV met uitgebreide motivatie naar leo@werkmans.nl. Deze moet uiterlijk woensdag 15 november 2017  in ons bezit zijn. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op maandagmiddag 20 november op ons kantoor in Vught. Mocht je naar aanleiding van deze vacature nog vragen hebben, dan kun je daarvoor contact opnemen met Leo Beekmans (06 502 553 84).

Dit bericht is geplaatst in Vacatures. Bookmark de permalink.