Re-integratieconsulent /coach regio Brabant.

De reactietermijn voor deze vacature is verstreken.

Sinds januari 2000 zetten de medewerkers van Werkmans(Mobiliteit) dagelijks hun jarenlange ervaring en knowhow in om mensen weer aan het werk te helpen èn dit werk te behouden. Wij zijn gestart met de specialisatie autisme en in de loop der jaren zijn daar nog een aantal specialisaties bij gekomen. Zo begeleiden wij ook mensen met AD(H)D, NAH (niet aangeboren hersenletsel), en overige psychische problematiek. Wij voeren re-integratietrajecten, 1e 2e spoortrajecten, outplacementtrajecten en coachtrajecten uit in opdracht van;

  • UWV
  • Werkgevers
  • verzekeraars
  • gemeentes
  • arbodiensten



Als re-integratieconsulent/coach begeleid je mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt bij het vinden en behouden van passend werk. Daarnaast voer je 1e spoor, 2e spoor en outplacementtrajecten uit voor werkgevers. Ook voeren wij in toenemende mate coachingstrajecten voor werkgevers, dit ter voorkoming van dat werknemers uitvallen.

Je biedt ondersteuning aan cliënten en je bent gespecialiseerd in het begeleiden van mensen met psychische problemen.

Heb jij lef, ondernemerschap en creativiteit? Wij zijn per direct op zoek naar een re-integratieconsulent/coach in de regio Brabant (midden en oost).

Taken:

  • De cliënten begeleiden tijdens hun traject naar (ander) werk of het behouden van werk.
  • Het adviseren en plaatsen van de cliënten bij werkgevers;
  • Het verzorgen van een follow-upbegeleiding (jobcoaching) ter verzekering van het behoud van de baan.
  • Opbouwen, uitbouwen en beheren van lokale en regionale werkgevers- en opdrachtgeverscontacten.
  • Het adviseren van werkgevers en cliënten over wet- en regelgeving en subsidiemogelijkheden;
  • Het informeren van werkgevers en opdrachtgevers over de algemene dienstverlening;
  • Het administratief verwerken van eigen urenregistratie;
  • Het doen van adequate administratie en rapportage trajectverloop, inclusief standaard correspondentie;
  • Mede verantwoordelijk voor een goed werkklimaat, zowel in praktische, organisatorische als inhoudelijke zin.

 

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding richting Personeel & Arbeid of vergelijkbaar en / of aantoonbaar hbo-werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring in de arbeidsbemiddeling;
  • Je hebt kennis, ervaring en affiniteit in het coachen van mensen
  • Je hebt kennis van de wet- en regelgeving op het gebied van Sociale Zekerheid;
  • Je bent ondernemend, markt- en resultaatgericht werken zijn je op het lijf geschreven;
  • Je hebt een positieve werkhouding, een praktische instelling, en je bent creatief en ondernemend;
  • Je bent een netwerker, een vasthouder en een organisatietalent;
  • Je hebt een klantgerichte houding;
  • Je bent per direct beschikbaar;
  • Je bent woonachtig in de regio;
  • Je hebt een rijbewijs en eigen vervoer.


Competenties en talenten

Samenwerken, communiceren, besluitvaardig handelen, klantgericht handelen, initiatieven nemen, flexibel handelen, resultaatgericht werken.


Wat hebben wij u te bieden:

  • Een uitdagende nieuwe baan, met veel toekomstmogelijkheden;
  • Prima primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Arbeidsovereenkomst van 24/28  uur;
  • Een eerste arbeidsovereenkomst voor 6 maanden.

 

Heeft u belangstelling voor deze functie, stuur dan uw cv met een motivatie naar leo@werkmans.nl. Deze moet uiterlijk vrijdag 20  juli 2018  in ons bezit zijn. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op dinsdag 24 juli 2018 van 10.00 uur tot 16.00 uur in St. Michielsgestel. Mocht u naar aanleiding van deze vacature nog vragen hebben, dan kunt u daarvoor contact opnemen met Leo Beekmans (06 502 553 84)

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.