Re-integratieconsulent / Jobcoach regio Den Haag / Utrecht

Sinds januari 2000 zetten de medewerkers van Werkmans dagelijks hun jarenlange ervaring en knowhow in om wajongeren weer aan het werk te helpen èn te houden. Wij zijn gestart met de specialisatie autisme en in de loop der jaren zijn daar nog een aantal specialisaties bij gekomen. Zo begeleiden wij ook mensen met AD(H)D, NAH (niet aangeboren hersenletsel), en overige psychische problematiek, om werk te vinden en dit te behouden. Wij voeren re-integratietrajecten en jobcoachtrajecten uit in opdracht van UWV maar werken ook in opdracht van bedrijven, verzekeraars, gemeentes en arbodiensten.

Als re-integratieconsulent/jobcoach begeleid je mensen met een lange afstand tot de arbeidsmarkt bij het vinden en behouden van passend werk. Daarnaast word je eventueel ingezet bij het begeleiden van cliënten in het kader van outplacementtrajecten en 2e spoortrajecten. Het uiteindelijke doel van je inspanningen is plaatsing op de reguliere arbeidsmarkt. Je biedt ondersteuning op de werkplek en je bent gespecialiseerd in het begeleiden van mensen met psychische problemen.

Heb jij lef, ondernemerschap en creativiteit? Wij zijn per direct op zoek naar een re-integratieconsulent/jobcoach in de regio Den Haag / Utrecht.

Taken:

  • De deelnemers intensief begeleiden in hun re-integratietraject
  • Het adviseren en plaatsen van de deelnemers;
  • Het verzorgen van een follow-upbegeleiding (jobcoaching) ter verzekering van het behoud van de baan.
  • Opbouwen, uitbouwen en beheren van lokale en regionale werkgevers- en opdrachtgeverscontacten.
  • Het adviseren van werkgevers en deelnemers over wet- en regelgeving en subsidiemogelijkheden;
  • Het informeren van werkgevers en opdrachtgevers over de algemene dienstverlening;
  • Het administratief verwerken van eigen urenregistratie;
  • Het doen van adequate administratie en rapportage trajectverloop, inclusief standaard correspondentie;
  • Mede verantwoordelijk voor een goed werkklimaat, zowel in praktische, organisatorische als inhoudelijke zin.

 

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding richting Personeel & Arbeid of vergelijkbaar en / of aantoonbaar hbo-werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring in de arbeidsbemiddeling;
  • Je hebt kennis, ervaring en affiniteit in het coachen van mensen met een lange afstand tot de arbeidsmarkt;
  • Je bent sociaal betrokken bij de doelgroep;
  • Je hebt kennis van de wet- en regelgeving op het gebied van Sociale Zekerheid;
  • Je bent ondernemend, markt- en resultaatgericht werken zijn je op het lijf geschreven;
  • Je hebt een positieve werkhouding, een praktische instelling, en je bent creatief en ondernemend;
  • Je bent een netwerker, een vasthouder en een organisatietalent;
  • Je hebt een klantgerichte houding;
  • Je bent per direct beschikbaar;
  • Je bent woonachtig in de regio;
  • Je hebt een rijbewijs en eigen vervoer.


Competenties en talenten

Samenwerken, communiceren, besluitvaardig handelen, klantgericht handelen, initiatieven nemen, flexibel handelen, resultaatgericht werken.


Wat hebben wij u te bieden:

  • Een uitdagende nieuwe baan, met veel toekomstmogelijkheden;
  • Prima primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Arbeidsovereenkomst van 26 / 32  uur;
  • Een eerste arbeidsovereenkomst voor 8 maanden.

 

Heeft u belangstelling voor deze functie, stuur dan uw cv met een motivatie naar leo@werkmans.nl. Deze moet uiterlijk woensdag 19 april 2017  in ons bezit zijn. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op dinsdag 25 april 2017 van 10.00 uur tot 16.00 uur in Vught. Mocht u naar aanleiding van deze vacature nog vragen hebben, dan kunt u daarvoor contact opnemen met Leo Beekmans (06 502 553 84).

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.