Re-integratieconsulent/coach regio Limburg & Oost-Brabant

Werkmans(Mobiliteit)

Sinds januari 2000 zetten de medewerkers van Werkmans(Mobiliteit) dagelijks hun jarenlange ervaring en knowhow in om mensen weer aan het werk te helpen èn te houden. Wij hebben ons gespecialiseerd in het begeleiden van mensen met autisme, maar in de loop der jaren zijn daar nog een aantal specialisaties bij gekomen. Zo begeleiden wij ook mensen met AD(H)D, NAH (niet aangeboren hersenletsel) en overige psychische problematiek. Wij voeren re-integratietrajecten, 1e en 2e spoortrajecten, outplacementtrajecten en coachtrajecten uit in opdracht van:

  • UWV;
  • Werkgevers;
  • Verzekeraars;
  • Gemeenten;
  • Arbodiensten.

 

Functieprofiel

Als re-integratieconsulent / coach begeleid je mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt bij het vinden en behouden van passend werk. Daarnaast voer je 1e spoor-, 2e spoor- en outplacementtrajecten uit voor werkgevers. En in toenemende mate voer je coachingstrajecten uit voor werkgevers, om te voorkomen dat werknemers uit zullen vallen. Je biedt ondersteuning aan cliënten en bent gespecialiseerd in het begeleiden van mensen met psychische problematiek.

Taken

  • Onze cliënten begeleiden tijdens hun traject naar (ander) werk of bij het behouden van hun werk.
  • Het adviseren en plaatsen van cliënten bij werkgevers.
  • Het verzorgen van een follow-upbegeleiding (jobcoaching) ter verzekering van het behoud van de baan.
  • Opbouwen, uitbouwen en beheren van lokale en regionale werkgevers- en opdrachtgeverscontacten.
  • Het adviseren van werkgevers en cliënten over wet- en regelgeving en subsidiemogelijkheden.
  • Het informeren van werkgevers en opdrachtgevers over de algemene dienstverlening.
  • Het administratief verwerken van de eigen urenregistratie.
  • Het doen van adequate administratie en rapportage, inclusief standaard correspondentie.
  • Mede verantwoordelijk voor een goed werkklimaat, zowel in praktische, organisatorische als inhoudelijke zin.

 

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde HBO-opleiding richting Personeel & Arbeid of vergelijkbaar en / of aantoonbaar HBO-werk- en denkniveau;
  • Ervaring in de arbeidsbemiddeling;
  • Kennis van, ervaring in en affiniteit met het coachen van mensen;
  • Kennis van de wet- en regelgeving op het gebied van Sociale Zekerheid;
  • Een positieve werkhouding, een praktische instelling en je bent creatief;
  • Een klantgerichte houding;
  • Een rijbewijs en eigen vervoer;
  • Je bent ondernemend en markt- en resultaatgericht werken zijn je op het lijf geschreven;
  • Een netwerker, een vasthouder en een organisatietalent;
  • Per direct beschikbaar;
  • Woonachtig in de regio Limburg / Oost-Brabant.

 

Competenties en talenten

Samenwerken, communiceren, besluitvaardig handelen, klantgericht handelen, initiatieven nemen, flexibel handelen en resultaatgericht werken.

Wat hebben wij te bieden?

  • Een uitdagende baan met veel toekomstmogelijkheden.
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een arbeidsovereenkomst van 26 / 32 uur.
  • Een eerste arbeidsovereenkomst voor 8 maanden.

 

Heb jij lef, ondernemerschap en creativiteit? En kun je je vinden in bovenstaand profiel?

Stuur dan je CV met een motivatie naar leo@werkmans.nl. Dit kan tot uiterlijk woensdag 26 juli 2017. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op woensdag 2 augustus 2017 van 10.00 uur tot 16.00 uur in Vught. Mocht je naar aanleiding van deze vacature nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Leo Beekmans (06 502 553 84).

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.