Servicemedewerker koffieautomaten Utrecht

De functie:
Voor een specialist op het vlak van koffievoorziening zijn wij op zoek naar een vaste Service medewerker voor onze klant in Utrecht. Koffie is een verbindende factor binnen een bedrijf. Een goede koffievoorziening straalt waardering uit naar het eigen personeel en haar klanten. Als Service medewerker ben jij het vaste gezicht vanuit ons bedrijf. Je draagt bij aan het genot van een lekker kopje koffie en ontvangt hiervoor veel waardering op je werkplek.

Wat ga je doen:
Als servicemedewerker koffieautomaten is het jouw taak om een vaste route af te leggen door het bedrijfspand. Je gaat werken binnen een grote organisatie in de financiële sector waar jij met een team van 5 collega’s verantwoordelijk bent voor het bijvullen en schoonhouden van de automaten. Het is een leuke dynamische baan waarbij je van toegevoegde waarde bent. Tevens ben je het visitekaartje van het bedrijf waarvoor je werkt. Het is een baan waarin je veel ondersteuning krijgt en goed wordt ingewerkt. Het doel is dat je uiteindelijk zelfstandig de service route kan afhandelen. Dit gaat volgens een gestructureerde manier die erg overzichtelijk is. Je weet altijd wat er van je wordt verwacht. Als je iets niet weet, is er altijd een collega in de buurt bij wie je terecht kan voor vragen. Het kan soms voorkomen dat werknemers van de betreffende opdrachtgever, een kort praatje met je aanknopen terwijl ze wachten tot het automaat weer in gebruik is. Dit is vaak luchtig van aard.

Wat verwachten wij van jou:
– de werkzaamheden dienen in enige rust te worden uitgevoerd, zodat werknemers hun werkzaamheden ongehinderd kunnen voortzetten.
– je bent in staat zelfstandig de onderhoudsroute volgens planning af te handelen;
– je bent in staat hulp te vragen op het moment je ergens op vastloopt;
– je bent klantvriendelijk;
– een verzorgd uiterlijk
– het kunnen overhandigen van een verklaring goed gedrag ( VOG)

Werkomgeving: Je komt terecht in een bedrijf met een fijne rustige werksfeer waarin je de ruimte hebt de werkzaamheden op eigen tempo aan te passen. Daarnaast is er ondersteuning vanuit een jobcoach.

Werktijden: in overleg  24-40 uur

Toekomst perspectief:
De organisaties kent diverse functies. Er is bestaat een kans op doorgroei mogelijkheden. Dit is afhankelijk van het potentieel van werknemer en de mogelijkheden binnen de organisatie op dat moment.

Solliciteren:
Interesse in deze functie of aanvullende informatie nodig? Neem contact op met Madelon Mudde. Telefoonnummer06-46441882 email: madelon@werkmans.nl Deze vacature past in het voorkeursbeleid voor wajongeren. Dit dien je in de sollicitatie te vermelden.