Twee Re-integratieconsulenten/jobcoaches Regio Midden en Oost-Brabant en Regio Utrecht/Den Haag

Sinds januari 2000 zetten de medewerkers van Werkmans dagelijks hun jarenlange ervaring en knowhow in om Wajongers, WIA- en Bijstandsgerechtigden weer aan het werk te helpen èn te houden. Wij zijn gestart met de specialisatie autisme en in de loop der jaren zijn daar nog een aantal specialisaties bij gekomen. Zo begeleiden wij ook mensen met AD(H)D, NAH (niet aangeboren hersenletsel), psychische problematiek en fysieke beperkingen in hun zoektocht naar passend werk, en om dit werk te behouden. Wij voeren re-integratietrajecten en jobcoachtrajecten uit in opdracht van UWV en gemeenten. 1e en 2e spoortrajecten, outplacementtrajecten en (job)coachtrajecten in opdracht van bedrijven, verzekeraars en arbodiensten voeren we uit onder de naam WerkmansMobiliteit.

Als re-integratieconsulent/jobcoach begeleid je mensen met een lange afstand tot de arbeidsmarkt bij het vinden en behouden van passend werk. Daarnaast word je ingezet bij het begeleiden van cliënten in het kader van outplacementtrajecten en 2e spoortrajecten. Het uiteindelijke doel van je inspanningen is plaatsing op de reguliere arbeidsmarkt. Je biedt ondersteuning op de werkplek en je bent gespecialiseerd in het begeleiden van mensen met psychische en/of fysieke problemen.

Heb jij lef, ondernemerschap en creativiteit? Wij zijn op zoek naar twee re-integratieconsulenten/jobcoaches in de regio Midden en Oost-Brabant en de regio Utrecht/Den Haag.

Taken:

  • De deelnemers intensief begeleiden in hun re-integratietraject
  • Het adviseren en plaatsen van de deelnemers;
  • Het verzorgen van een follow-upbegeleiding (jobcoaching) ter verzekering van het behoud van de baan.
  • Opbouwen, uitbouwen en beheren van lokale en regionale werkgevers- en opdrachtgeverscontacten.
  • Het adviseren van werkgevers en deelnemers over wet- en regelgeving en subsidiemogelijkheden;
  • Het informeren van werkgevers en opdrachtgevers over de algemene dienstverlening;
  • Het administratief verwerken van eigen urenregistratie;
  • Het voeren van adequate administratie en rapportage trajectverloop, inclusief standaard correspondentie;
  • Mede verantwoordelijk voor een goed werkklimaat, zowel in praktische, organisatorische als inhoudelijke zin.

 

Functie-eisen

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding richting Personeel & Arbeid of vergelijkbaar en / of aantoonbaar hbo-werk- en denkniveau;
  • Je hebt ervaring in de arbeidsbemiddeling;
  • Je hebt kennis, ervaring en affiniteit in het coachen van mensen met een lange afstand tot de arbeidsmarkt;
  • Je bent sociaal betrokken bij de doelgroep;
  • Je hebt kennis van de wet- en regelgeving op het gebied van Sociale Zekerheid;
  • Je bent ondernemend, markt- en resultaatgericht werken zijn je op het lijf geschreven;
  • Je hebt een positieve werkhouding, een praktische instelling en je bent een creatief denker
  • Je bent een netwerker, een vasthouder en een organisatietalent;
  • Je hebt een klantgerichte houding;
  • Je bent op korte termijn beschikbaar.
  • Je bent woonachtig in de regio;
  • Je hebt een rijbewijs en eigen vervoer;

 

Competenties en talenten

Samenwerken, communiceren, besluitvaardig handelen, klantgericht handelen, initiatieven nemen, flexibel handelen, resultaatgericht werken.

 

Wat hebben wij u te bieden:

  • Een uitdagende nieuwe baan, met veel toekomstmogelijkheden
  • Prima primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Arbeidsovereenkomst van 24 – 32 uur
  • Een eerste arbeidsovereenkomst voor 6 maanden.

 

Heeft u belangstelling voor deze functie, stuur dan uw cv met motivatie naar leo@werkmans.nl. Deze moet uiterlijk dinsdag 15 september 2019 in ons bezit zijn. De sollicitatiegesprekken zijn gepland op dinsdag 23 september van 10.00 uur tot 16.00 uur in St. Michielsgestel. Mocht u naar aanleiding van deze vacature nog vragen hebben, dan kunt u daarvoor contact opnemen met Leo Beekmans (06 502 553 84), iedere dag na 13.00.

 

Dit bericht is geplaatst in Nieuws, Vacatures. Bookmark de permalink.